1. Planera ramavtalsupphandlingen i god tid
Att ramavtalsupphandla möbler och inredning är en komplicerad process som kräver eftertanke. Påbörja upphandlingen i god tid för att undvika tidspress och att något går fel. Det är viktigt att göra en grundlig planering där verksamhetens behov och förutsättningar analyseras så att du kan ställa rätt krav och hitta bästa möjliga lösning.
Tid och resurser som spenderas inför ramavtalsupphandlingen förebygger problem under upphandlingen och avtalstiden. Det leder ofta till effektivare och bättre leveranser.
Senast uppdaterad: 2022-07-27
Som medlem får du ta del av medlemsexklusivt innehåll
- Vi ger dig ett effektivt stöd som chef. Tillsammans bygger vi din kunskap.
- Ta de lav branschanpassade kollektivavtal som underlättar vardagen
Problem med inloggningen?
Kontakta oss på info@tmf.se - alla vardagar kl 08:30-16:00.
Problem med inloggningen?
Kontakta oss på info@tmf.se - alla vardagar kl 08:30-16:00.
Problem med inloggningen?
Kontakta oss på info@tmf.se - alla vardagar kl 08:30-16:00.
Ett medlemskonto har nu skapats och ett aktiveringsmail har skickats till angiven e-postadress.
Klicka på länken för att aktivera ditt konto.
Problem med inloggningen?
Kontakta oss på info@tmf.se - alla vardagar kl 08:30-16:00.
Problem med inloggningen?
Kontakta oss på info@tmf.se - alla vardagar kl 08:30-16:00.
Problem med inloggningen?
Kontakta oss på info@tmf.se - alla vardagar kl 08:30-16:00.